شناسهٔ خبر: 18616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بهمن ماه امسال صورت گرفت

بیش از ۲۳۰ کیلومتر برف‌روبی در راه‌های آذربایجان‌شرقی

برف روبی رییس اداره راه و شهرسازی ملکان آذربایجان‌شرقی گفت: در راه‌های اصلی و فرعی و روستايی حوزه شهرستان به طول ۲۳۳ كيلومتر عملیات برف‌روبی در حجم ۲۲۸۸۰۰ مترمكعب، ونمك‌پاشی به میزان ۱۲۱ تن انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی, رحیم احدی با اشاره به عملکرد این اداره در بهمن ماه، افزود: لكه گيری، شن ريزی و تسطيح راه روستايی شيروانشاهلو به چاللو به طول حدود ۵/۴ كيلومتر و شن‌ريزی مقطعی و تسطيح راه روستايی چاللو به ليلی داغی به طول حدود ۳ كيلومتر و همچنین شن ريزی مقطعی و تسطيح راه روستايی تازه كند مراغه به طرف ليلی داغی به طول حدود ۴ كيلومتر از اقدامات این اداره است.

وی گفت: نصب انواع تابلوهای علایم به تعداد ۴۵ عدد ومیله ترافیکی و آشکارسازی نوک دلتای دوربرگردان‌ها به تعداد ۴۰ عدد در بزرگراه حوزه استحفاظی، توسط همکاران راهداری انجام شده است.

احدی لكه گيری آسفالت راه اصلی (بزرگراه) در محور باند بناب به ملكان و طول رفت و برگشت كمربندی و باند رفت محور ملكان به مياندوآب در حجم ۲۵ تن را نیز از عملکرد این اداره در حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راه و شهرسازی در پایان افزود: ۶۵۰ عدد علایم و تابلوهای رفت و برگشت بزرگراه ملکان به میاندواب نیز شستشو شد.

نظر شما